星期日, 3月 26, 2006

代課老師

恭喜 Pseudo 兄搵到條米路! A Pseudo String Theory Fan: Got a supply teacher's position


記得我當年剛讀完書,過了論文答辯,時維六月,一直到八月底都找不到工作。同學 Simon 介紹我去他的學校代課。主要是教中四和中五文科班數學。

當時的中學是分5級, band 1 到 band 5,那是一間 band 3 學校。以為 band 3 應該還好吧,誰知真的是很勞氣...... 畀D馬騮激到我嘔拔甩(blood)呀!第一天上課,有學生挑戰我,問:「呀 sir,你有幾多年教學經驗呀?」我答:「我呢,就未教過中學,不過我就在大學教過兩年。」第三日,有學生在課堂上賭錢,我趁他們在進行錢銀交收時抓住他們,叫他們出到課室外。有漏網之魚以為站出的去不用上課,便自動投案,我叫他們一并出到課室外。之後,叫班長出來維持秩序,我便帶他們去見訓導主任,他們那個時候才知大事不妙,向我求情。結果他們好像都被記小過。

唉,當初年少輕狂,只想到犯錯便要罰而不知他們是需要教導的。吾不知為人師之大任也。韓愈《師說》云:『師者,所以傳道、受業、解惑也。人非生而知之者,孰能無惑?惑而不從師,其為惑也,終不解矣。』


Pseudo 兄,加油呀!

2 則留言:

PseudoStringFan 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
PseudoStringFan 說...

韓愈《師說》云:『師者,所以傳道、受業、解惑也。人非生而知之者,孰能無惑?惑而不從師,其為惑也,終不解矣。』

Villeo 哥,

原來你喺香港,冇出到trip.

其實我都只係嗰啲出來揾兩餐晏仔食吓嗰啲老師嚟。 (我費事講話自己-X飯X-啦!)

我啲中文都差唔多比返晒啲老師由其是係古文。你可唔可以用白話文講吓韓愈講嘅係乜呢?

開頭我都唔知佢地嘅banding係點,不過,見我嗰位女士話佢地係band 1嚟。希望秩序會好啲。

總之而家就係有得做就做住先,好過冇得做咁解!

仲有,見我嗰兩個physics同maths panel head 佢地都係中大物理係畢業。佢地話93年嗰時佢地仲係中大讀緊,或者你都識佢地。

祝工作順利!

pseudo